Rólunk

Blogunk célja lerántani a leplet arról, hogy mit gondol web: a különböző webes felületeken halmozódó vélemények alapján arra keressük a választ, mit szeret és mit nem az internet népe. Egy-egy bejegyzésben megnézzük, miről mit duruzsolnak az emberek az online tartalmakban. _______________________________________________________ Miből lesz hype? Mutatjuk!

Facebook

Bejegyzések


Bár a futócipőn feltűnő megfelelő márkajel önmagában nem jelent beugrót az élmezőnybe, a többség szerint mégsem mindegy, miben rójuk a kilométereket.  Presztízskérdés a ruházatunkon feltűnő brand vagy sem, a nagy sportmárkák nem keveset áldoznak imázs építésre. Az online felületeken megjelenő buzz és visszhang alapján ennek eredményéről beszél most a Neticle infógrafikája. A Kreativ Online cikkének kivonata.

kreatív_sport (1).png

A teljes cikk a Kretív Online oldalán olvasható: http://www.kreativ.hu/kutatas/cikk/milyen_a_sportmarkak_netes_megitelese

Címkék: sport népszerűség brands márkák infógrafika online véleményelemzés automatikus tartalomelemzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitgondolaweb.blog.hu/api/trackback/id/tr946598139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.