Rólunk

Blogunk célja lerántani a leplet arról, hogy mit gondol web: a különböző webes felületeken halmozódó vélemények alapján arra keressük a választ, mit szeret és mit nem az internet népe. Egy-egy bejegyzésben megnézzük, miről mit duruzsolnak az emberek az online tartalmakban. _______________________________________________________ Miből lesz hype? Mutatjuk!

Facebook

Bejegyzések

Biztonságos, fájdalommentes, hatásos és egyre szélesebb kör számára elérhető – mindezzel azonban kevesen vannak tisztában. Hiába tűnnek fel egyre gyakrabban a szemészeti klinikák kecsegtető reklámjai, a szemműtét fogalma jellemzően továbbra is szorongást ébreszt. A web különböző felületein megjelenő említések alacsony száma egyértelműen rámutat, hogy a legmodernebb látásjavító kezelések még kevéssé vannak jelen a köztudatban.

Az online véleménynyilvánítás ma már mindennapos eleme az életünknek, így a lézeres szemműtét fogalmának webes megjelenései is sokatmondó képet festenek annak közismertségének, elfogadottságának szintjéről. A Neticle erre vonatkozóan 2014. január 1. és 2014. június 30. között vizsgálta a beavatkozás említéseit a hazai online térben.

szemműtét_ábra.png

Az év első félévének adatai egyértelműen mutatják, hogy a lézeres szemműtét lehetőségét egyelőre nem igazán övezi felhajtás, de összességében elmondható, hogy a webes említések jobbára pozitív hozzáállásról tanúskodtak, negatív vélemények csak elvétve, visszaromláshoz kapcsolódóan fogalmazódtak meg.

A lézeres szemműtétek alacsony említési száma már csak azért is szembeszökő, mert házi kedvenceket érintő szemészeti beavatkozásokról az előbbiek tükrében az indokoltnak tűnőnél sokkal gyakrabban esik szó,

A téma továbbra is idegennek tűnik, amiről még nem szokás írni, és amivel sokan egyáltalán nincsenek képben. A téma felületes ismeretére utal az is, hogy a különböző típusú beavatkozások elnevezései szinte egyáltalán nem jelentek meg, a lézeres szemműtétet, mint olyat, jellemzően egységes fogalomként értelmezik, holott az egyes műtétek, kezelések között számottevő különbségek vannak.

A lézeres szemműtétek népszerűségének, elfogadottságának, vonzóságának növelésé érdekében mindenképp az lenne az első és legfontosabb, hogy a módszer mibenlétét sikerüljön elültetni a köztudatban. A szemklinikák számára a megfelelő marketing tehát a tájékoztatásra épülő kommunikáció lehetne, mely a negatív képzettársításokat, félelmeket lebontva, megteremthetné a beavatkozásra nyitott közeget. 

 

A cikk teljes egészében a MedicalOnline oldalán olvasható: http://www.medicalonline.hu/eu_gazdasag/cikk/lezeres_szemmutet_a_web_szemevel

Címkék: egészség szemműtét Neticle online véleményelemzés automatikus tartalomelemzés MedicalOnline

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitgondolaweb.blog.hu/api/trackback/id/tr136708679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.